איך למכור באמזון – 5 דרכים להרוויח כסף באתר Amazon – המסע שלי #3

תוכן עניינים

איך למכור באמזון 

5 דרכים להרוויח כסף באינטרנט באתר Amazon

5 דרכים להרוויח כסף באמזון

בוא נעצור רגע הכל, נכנסנו לעניינים מהר מידי. טוב לא צריך להיסחף… אני פשוט מתכוון שהתמקדנו רק באחת מהדרכים לעשות של איך לעשות כסף באמזון ובאינטרנט (מודל המותג הפרטי באמזון), אבל יש עוד הזדמנויות שצצות מהצד כמו כלום בפלטפורמה הגאונית הזאת.

"יש הבדל בין עני ובין מרושש. מרושש זה מצב זמני, עני זה מצב נצחי." רוברט קיוסאקי

אם אתם קוראים את הפוסט הזה, כנראה שאתם רוצים לעשות שינוי ברמת ההכנסה שלכם,  אני אתחיל ואגיד שאם אתם מחפשים " כסף קל " ומהיר מהבית, פשוט תלכו למלא כרטיס לוטו – כי אני באופן אישי לא מכיר דרך כזאת.

אז באיזה דרכים אפשר להרוויח כסף באמזון היום?

איך למכור באמזון

1. למכור מוצרים פיזיים באמזון

לא לשכוח שמדובר פה על אתר האיקומרס הגדול בעולם, יהיה לך הרבה יותר קל למכור את המוצרים הפיזיים שלך באמזון, בין אם זה מותג פרטי או ריטיילר – מידי יום נכנסים מיליוני לקוחות פוטנציאלים בשביל לרכוש מוצרים באמזון.

  • מכירה קמעונאות – אחרי שאתה רוכש מוצרים בכמויות גדולת במחיר סיטונאיים, אתה מוכר במחיר קמעונאיים ללקוחות אמזון ( לועזית: retail selling, מגוון רחב של יחידות מכירה שנועדו למכור מוצר או שירות לצרכן הסופי. מכירה כזו נעשית אם באמצעות חנויות שונות (חנות כללית, חנות מתמחה, חנויות כל בו, סופרמרקטים וכו'). הרווחים שלך הם מה שנשאר אחרי שאתה משלם עבור ייצור המוצרים, אחסון, שילוח ושיווק
  •  קמעונאות ארביטראז- ציטוט מויקיפדיה "ארביטראז' הוא ניצול למטרת רווח של פער במחיריו של נכס מסוים בשני שווקים או יותר. פעולת ארביטראז' פשוטה עשויה לכלול רכישת נכס בשוק שבו מחירו זול ומכירתו בשוק אחר במחיר גבוה יותר." ארביטראז קמעונאות הוא כאשר אתה קונה משהו בחנות (בדרך כלל בהנחה משמעותית) ולאחר מכן למכור אותו באמזון תמורת רווח.
  • מותג פרטי – מכירת מותג פרטי באמזון היא כאשר יש לך מוצר אשר ממותג עם השם שלך, זה יכול להיות מוצר ייחודי שלך או מוצר של חברה אחרת שהפכת אותו לברנד שלך. אתם יכולים לקרוא מאמר נוסף שבו אני מסביר איך להתחיל לחפש מוצרים באמצעות הכלי Jungle Scout – תוכנה שעוזרת לנו לאתר מוצרים רווחיים למכירה באמזון

הנה אחד הסרטונים מהמאמר:

כלים שהשתמשתי בהם בסרטון:





אמזון שיווק שותפים

2. שיווק שותפים באמזון – Amazon Affiliate Program

שיווק שותפים (אנגלית: Affiliate Marketing)
היא צורה של שיווק שותפות עסקית-שיווקית בין עסקים לבין שותפים בקידום המכירות.
תכלס מה שקורה זה שאתם מקבלים לינק ייחודי לכל מוצר שרק תרצו לשווק אותו באמזון והמטרה שלכם היא להביא תנועה לעמוד המכירה הזה – ולגרום לאנשים לקנות את המוצר, בתמורה לכך תקבלו עמלה של עד 10% למכירה.

יתרון נוסף הוא: ברגע שתשלחו תנועה דרך תכנית השותפים של אמזון, גם אם הלקוח לא רכש את המוצר שלכם והוא רכש מוצר אחר באתר אמזון, בתווך זמן של 48 שעות אם אני לא טועה – תקבלו עדיין עמלה.





איך למכור באמזון קינדל

3. אמזון קינדל – Amazon Kindle – מכירת ספרים אלקטרונים באינטרנט

אמזון מספקת פלטפורמת פרסום שנקראת פרסום ישיר בקינדל. תוכלו לפרסם שם ספרים אלקטרוניים ולמכור אותם באמזון בכל  החנויות שיש לה ברחבי העולם. היתרון פה הוא שהעלויות שלכם הם חד פעמיים וכשאר תגיעו למצב שהספר מדורג במיקום טוב בתוצאות חיפוש ומגלגל מכירות – זה נכס ?

לחצו כאן לצפייה בסרטון של בחור שעושה כסף באמזון קינדל 

איך למכור באמזון קינדל





איך למכור באמזון

4. איך למכור באמזון – לעשות משימות – Amazon Mechanical Turk

הפלטפורמה הזאת של אמזון מאפשרת לאנשים לקבל תשלום בעבור עשייה של משימות בודדות, באנגלית זה נקרא : Human Intelligence Tasks (HITS).
משימות לדוגמה: עיבוד נתונים, מחקר באינטרנט או עיבוד תמונה

צפו בסרטון שמסביר איך להתחיל:

 

Merch By Amazon Israel

 

5. איך למכור באמזון חולצות – Merch By Amazon

פלטפורמה חדשה שבה אנחנו מעלים עיצובים מקוריים לחולצות, אמזון מדפיסים ושולחים את החולצה ללקוח! ואחרי כל מכירה נקבל רווח בהתאם למחיר שקבענו. היופי כאן הוא שאין לנו צורך להחזיק מלאי של חולצות, להדפיס אותם או אפילו לדאוג לשלוח אותם, אמזון עושה את הכל בשבילינו – אנחנו צריכים לספק את העיצובים ולדאוג שיהיו מכירות ?

צפו בסרטון שמסביר איך נרשמים לתכנית:

 

זהו חברים עד כאן המאמר על איך למכור באמזון – מקווה שנהניתם מהתוכן, אשמח לשמוע את דעתכם או לענות לשאלות שלכם בתגובות כאן למטה.

מוזמנים לקבוצת הפייסבוק או לעשות לייק לעמוד הפייסבוק




6. פערי ארביטראג' אמזון (בונוס)

דיברתי על זה קצת למעלה, אבל יש הבדל בין ארביטראג' לבין מה שאני מתכוון…

אני מתכוון שיש היום מודל שסוחרים משתמשים בו באתר אמזון ובו הם עושים כסף על ידי תיווך… (תכלס אפשר להגיד את זה כמעט על כל מכירה שנעשית על ידי מוצרים).

העניין הוא כזה

אותם סוחרים שמוכרים בשיטת הארביטראג'

מאתרים ספק או יצרן כלשהו שיכול לספק להם את הסחורה במחיר X

הם מעלים עמוד מכירה באתר אמזון במחיר יותר גבוה Y וכשיש מכירה הם שולחים את המוצר ללקוח וככה הם גוזרים את הרווח שלהם.

בדרך כלל

הם מתלבשים על עמודי מכירה של מותגים גדולים או עמודי מכירה שיש להם הרבה גולשים שנכנסים אליהם

זוכים ב"BUY BOX" בעמוד המכירה וככה הם נהנים מכל המכירות שנעשות.




מעניין אתכם לשפר את ביצועי הפרסום?

אל תתפשרו על השיווק של העסק.

צרו קשר עכשיו לניהול קמפיינים ממומנים בדיגיטל!

פוסטים נוספים בנושא